Eurojihad



piątek, maja 05, 2006

Obalenie Kilku Mitow o Islamie

BROŃMY CHRZEŚCIJAŃSKIEJ EUROPY!
Od bardzo dawna nie ma czegoś takiego jak chrześcijańska Europa
tylko conajwyżej jest wielokulturowa i wieloreligijna Europa.

BROŃMY ZACHODU!
Bronić Zachodu czyli czego? Włoskich masakr w Etiopii i Erytrei,
belgijskiego ludobójstwa w Kongu, spokojnego przyglądania się
Holocaustowi, amerykańskich chemikaliów nad Wietnamem, angielskich
obozów koncentracyjnych w czasie wojny burskiej czy ostatnio
holenderskiego przyzwolenia na masakrę w Srebrenicy. Można
conajwyżej bronić wolności słowa, wolności religijnej, wolności
gospodarczej - to jak najbardziej tak.

ISLAM TO BRAK DEMOKRACJI
Ashgar Ali Engineer słusznie zauważył że "Większość państw
islamskich była kolonizowana przez państwa Zachodu które narzucały
różne formy dyktatur, monarchii, władzy szejków oraz we własnym
interesie dusiły wszelkie ruchy demokratyczne. A dzisiaj - po czasie
- te same państwa oskarżają islam o to, że nie ma demokracji w
państwach zamieszkiwanych przez muzułmanów!"

MUZUŁMANKI PADAJĄ OFIARĄ ISLAMU
Wszystko rozbija się o kasę. W biednych rodzinach jest gorzej, w
bogatszych lepiej. Jak wszędzie na całym świecie. Wiele muzułmanek
żyje w komfortowych warunkach: nie muszą pracować, mężowie wszystko
im zapewniają, praktycznie cały czas mają dla siebie i na swój
rozwój. A mimo to pokazuje się tylko te bite i poniżane. To tak
jakby przedstawiać katolicyzm przez pryzmat rodziny alkoholików.

MUZUŁMANIE W EUROPIE TO DNO
Ktoś tych muzułmanów tutaj sprowadził, najczęściej z najniższych
klas społecznych, robotników bez edukacji. A później (kiedy już nie
byli potrzebni) Europa ciepłym moczem olała kwestię ich integracji
czy edukacji. Więc skąd te robole, często bez języka, mieli wiedzieć
o co chodzi jakby? Skąd mieli wiedzieć, że dzieci należy edukować,
ba, skąd mieli wziąć kasę na porządną edukację? Ich tylko
sprowadzono, użyto i zostawiono. A teraz wielkie halo. Oczywiście
eurosocjaliści jeszcze pogarszają sprawę, bo zamiast zachęcać do
zmian, oni tylko rozdają demoralizujący socjał. Muzułmanie w USA
stanowią najczęściej klasę średnią bo muszą sami na siebie zarobić...

ISLAM KAŻE OBRZEZAĆ KOBIETY
Istnieje jeden (1) wątpliwej wiarygodności hadis (co przyznają sami
muzułmanie np. Muhammad Sayed Tantawi z Al-Azhar), mówiący o tym aby
ze względów zdrowotnych skracać łechtaczkę. Muzułmanki bywają
obrzezane, to prawda, ale tak samo jak chrześcijanki (w Egipcie,
Erytrei, Etiopii, Nigerii, na Mali) czy żydówki (Falaszowie). Zaś
najwięcej przypadków obrzezania kobiet znajdziemy w Afryce i w
społecznościach afrykańskich imigrantów na całym świecie. I można
być muzułmaninem i ostro zwalczać te pogańskie praktyki.

ISLAM TO TERRORYZM
Na świecie żyje ponad 1,500,000,000 muzułmanów. Jeśli islam to
terroryzm, to by już Cię dawno nie było na tym świecie. Terroryzm
islamski to grupka fanatyków, którzy z zabijania urządziła sobie
niezły biznes. Do paki ich albo od razu kula w łeb. Niestety także
przeciwnicy islamu chcą ugrać swoje na terroryzmie. Przedstawiają
nauczania fundamentalistów tak jakby to była jedyna, prawidłowa
wykładnia islamu. Chcą wmówić, że poglądy sekciarzy są masowo
uznawane i popierane przez wszystkich muzułmanów. A że nijak ma się
to do rzeczywistości? To się nie liczy.

WSZYSCY MUZUŁMANIE TO ANTYSEMICI
Podobnie wszyscy katolicy popierają idee ajatollaha Tadeusza
Rydzyka. Nie można jednak ukrywać, że media arabskie pogrywają
antysemityzmem, aby złość biednego ludu skierowała się przeciwko
Żydom a nie nieudolnym władzcom.

--------------------------

Za powyzszy tekst dziekuje Alkudowi wlascicielowi blogu Religia Pokoju. Zreszta polecam jego blog, bo choc jest on sceptyczny w stosunku do islamu /a dokladniej jesli sie nie myle to do wszystkich ekstremizmow religijnych/ to autor jest swiadomy, ze nie wszystko co sie o islamie twierdzi jest prawda /czego jest dowodem i tekst powyzej/.



7 Komentarze:

Anonymous Janusz napisal...

MUZUŁMANKI PADAJĄ OFIARĄ ISLAMU...

Caly islam pada ofiara. Niewyksztalcone kobiety, ktorych jest wiekszosc, wychowuja dzieci. Te dzieci sa juz wiec z zalozenia ciemniakami.
Bieda + fanatyzm = eksplozja demograficzna ciemniactwa. Polakow jest tez za duzo w stosunku do tego jakie maja mozliwosci utrzymania sie. I Polakow i mahometan powinno byc mniej.

8:31 AM  
Anonymous Anonimowy napisal...

strange...?

8:29 AM  
Anonymous Morphy napisal...

Skoro islam jest "religia pokoju", to jak to sie dzieje, ze WSZYSCY terrorysci maja w imieniu MOHAMMAD???

Poza tym - w tekscie jest jeszcze kilka mitow, ktore az smiesza jak np. domniemanie, ze demokracja jest czyms dobrym, a kolonializm zlym (gdyby tak bylo to Tajwan, Kuwejt czy Hong Kong powinny byc biednymi krajami pelnymi nieszczesliwych ludzi, a kraje Afryki w ciagu ostatnich 30 lat powinny zrobic ogromny postep gospodarczy zamiast biedniec z roku na rok).

Slowem: mitami mitow sie nie obala.

1:20 AM  
Anonymous Anonimowy napisal...

Dwanaście lat pracowałem w jednym z krajów arabskich w którym islam był religią państwową. Moimi współpracownikami byli m.in. Palestyńczycy. Z małymi wyjątkami nie byli oni antysemitami (w naszym rozumieniu). Stwierdzam, że przeciętny muzułmanin jest bardziej tolerancyjny niż katolik. W całej rozciągłości popieram tezy powyższego artykułu.

11:45 AM  
Anonymous Anonimowy napisal...

COS DZIWNEGO:

Ale jaja i on chce to w Polsce wprowadzic.
Nie uda ci sie i was wypierdolimy jak 11 wrzesnia 1683 roku pod wiedniem.
Bedziecie fruwac na tych waszych dywanach.

Religia pokoju ktora pozwala zabijac w imieniu bogu ludzi ktorzy nawet nie sa zolniezami?
odpowiedz: ISLAM

5:35 PM  
Blogger flyfly3 napisal...

Hello! Mozilla Firefox web browser has updated,Please visit my blog,Free download Quickly

11:26 PM  
Anonymous Anonimowy napisal...

Zgadzam się z artykułem, nie możemy oceniać całych krajów i całej religii po tych tylko sytuacjach negatywnych wyciąganych na wierzch...i twierdzic, ze grupy FANATYCZNE to wlasnie Islam, bo tak nie jest! Znam wielu niesamowitych i wykształconych ludzi z krajów arabskich(rowniez kobiety) i jak słysze jakie zabobony ludzie opowiadają o Nich to az mnie nerw bierze...Jak to sie mowi: zanim cos powiesz sprawdz to w roznych zrodlach i porownaj, a nie paplaj na lewo i prawo nieprawde. Albo najlepiej pojedz i zobacz :)... Troche opanowania Ludzie...

PS. najczesciej spotykane imiona w arabskich krajach to MOHAMMAD, HAMMED i tym podobne, wiec nawet z prostego rachunku prawdopodobieństwa wynika, ze imie terrorysty jest takie, a nie inne ;).

2:25 PM  

Prześlij komentarz

Links to this post:

Utwórz link

<< Eurojihad